رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه وضعیت قیمت مرغ در بازار مطلوب است، افزود: وضعیت عرضه مرغ در بازار مطلوب بوده و هیچ مشکلی در قیمت مرغ در بازار وجود ندارد.
کد خبر: ۶۷۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 29 October 2018
جواد عاشوری با اشاره به قیمت مرغ گرم در بازار گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم ۹ هزار و ۳۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، عاشوری با توجه به اینکه صادرات مازاد صورت می‎‌گیرد نوسانات قیمت مرغ معمولی بوده و امکان اینکه در هفته ۷۰۰ تومان افزایش یا کاهش یابد، طبیعی است. 

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان درباره اینکه با قیمت بالای آبزیان برای قشر ضعیف جامعه چه گونه‌ای در بازار عرضه می‌شود؟ تصریح کرد: برای این قشر در بازار ماهی کپور و پرورشی شمال با قیمت ۱۰ تا ۱۵ تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهی تیلاپیا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، اظهار کرد: ماهی تیلاپیا با قیمت ۳۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و قیمت ماهی قزل‌آلا ۱۸ هزار است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان خاطرنشان کرد: قیمت میگو در بازار همدان متفاوت است و از ۳۰ هزار، ۵۰ هزار و ۷۰ هزار با نوع شاه‌میگو به فروش می‌رسد.

وی با اعلام اینکه وضعیت ارز و تقاضای تخم‌مرغ به خوبی پیش می‌رود، گفت: تخم‌مرغ ۱۰ کیلویی شانه‌ای ۱۵ هزار، ۱۱ کیلویی شانه‌ای ۱۷ هزار و ۱۲ کیلویی شانه‌ای ۱۸ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار