فرماندار تویسرکان گفت: در سه سال اخیر، ۳۲ طرح حوزه بهداشت شامل خانه‌های بهداشت روستایی و مراکز جامع سلامت با صرف اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان تویسرکان بازسازی و یا ساخته شده است.
کد خبر: ۶۷۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 29 October 2018
حبیب مومیوند گفت:به دلیل افزایش تخت‌های درمانی بیمارستان قائم (عج) از ۹۶ به ۱۵۲ و افزایش بخش‌های تخصصی و ویژه مانند ال. دی. آر، زمان بهره برداری از این طرح به تعویق افتاد، اما اکنون در مراحل پایانی روند تکمیل خود قرار دارد.

به گزارش تسنیم، مومیوند در نشست مشورتی با جمعی از بانوان شهرستان تویسرکان اظهار داشت: تنها بیمارستان شهرستان تویسرکان نیز در بازه زمانی سه سال گذشته شاهد تجهیز و نوسازی امکانات درمانی خود و همچنین اجرای طرح هتلینگ و نوسازی بخش‌های مختلف درمانی بوده و در سال ۹۶ نیز اعتباری افزون بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف تجهیز و نوسازی بخش‌هایی از این بیمارستان شده است.

وی از پیگیری‌های مستمر برای تکمیل بیمارستان قائم (عج) تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: به دلیل افزایش تخت‌های درمانی این بیمارستان از ۹۶ به ۱۵۲ و افزایش بخش‌های تخصصی و ویژه مانند ال. دی. آر، زمان بهره برداری از این طرح به تعویق افتاد، اما اکنون در مراحل پایانی روند تکمیل خود قرار دارد.

وی همچنین به نقش و اثر گذاری بانوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اشاره و تاکید کرد: انتخاب یک بانو برای تصدی سمت معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تویسرکان، نشان از توجه ویژه دولت به اثر بخشی بانوان در جامعه دارد.

فرماندار تویسرکان ابراز کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور و بخش مهمی از نیروی انسانی جامعه باید با برنامه ریزی‌های هدفمند و کارشناسانه در معادلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور کارآمد باشند.

وی تصریح کرد: در حالی برخی اعتقاد دارند که تحرکات مثبت اجرایی در حوزه بهداشت و درمان تویسرکان در سال‌های اخیر صورت نگرفته که با توجه به آمار و اطلاعات رسمی و شفاف، اجرای طرح تحول نظام سلامت، حوزه بهداشت و درمان تویسرکان را متحول کرد، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار