فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: اکیپ خودروی این فرماندهی در حین گشت‌زنی و کنترل و نظارت وضعیت امنیت و عزیمت به موکب بهشت هاجر و نحوه خدمات‌رسانی به زائران، یک نفر سارق اشجار را در حین بریدن درختان رؤیت کردند.
کد خبر: ۶۷۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 29 October 2018
سرهنگ پاسدار داود علی‌بخشی از دستگیری سارق اشجار و توقیف یک دستگاه خودروی وانت در همین رابطه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار علی‌بخشی افزود: نامبرده بلافاصله دستگیر شد و در همین رابطه یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه اره برقی کشف و ضبط و همراه پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

علی‌بخشی در ادامه به دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات داخل خودرو توسط پلیس ملایر اشاره و عنوان کرد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت متوالی از داخل خودرو‌های سطح شهر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس طی انجام ۴ روز کار اطلاعاتی دقیق، سرانجام فرد سارق که راکب یک دستگاه موتورسیلکت بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی توسط مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران ملایر دستگیر شد و به تعداد ۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

علی‌بخشی با اشاره به دستگیری ۳ سارق و ۲ کیف‌قاپ در ملایر، خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه جدی و قاطعانه پلیس با مجرمان و سارقان که از اولویت‌های مهم پلیس و از مطالبات شهروندان نیز هست، با انجام کار اطلاعاتی چند سارق در ملایر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این راستا یک سارق منزل، یک نفر سارق قطعات داخل خودرو، یک سارق سیم برق و ۲ کیف‌قاپ دستگیر شدند، گفت: مجرمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با تأکید بر اینکه توجه شهروندان به اجرای توصیه‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی میزان وقوع سرقت را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و هرگونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار