معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در نیمه نخست سال گذشته ۳۶ میلیارد ریال زکات در سطح استان جمع آوری شد.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 27 October 2018
جمشید محمدی از افزایش ۳۳ درصدی پرداخت زکات در همدان خبر داد و گفت:از ابتدای امسال بیش از ۸ میلیارد ریال زکات از ۸۲۵ روستای استان جمع آوری شده است.

به گزارش فارس، محمدی اظهار کرد: امسال مردم استان ۳۳ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته زکات پرداخت کرده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: مردم شهرستان بهار با پرداخت ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بیشترین زکات را در سطح استان پرداخت کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵۹ درصد از برنامه‌های این واجب الهی محقق شده است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۹۰ میلیارد ریال زکات در سطح استان جمع‌آوری شود.

محمدی ادامه داد: ۸۲۵ روستا در استان مشمول پرداخت زکات هستند که از ابتدای سال، بیش از ۸ میلیارد ریال زکات در این روستا‌ها جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد: زکات جمع‌آوری شده در سال جاری نزدیک به ۴۲ میلیارد ریال برای کمک به محرومان در جهت تأمین معیشت، مسکن و جهیزیه هزینه شده است و ۶ میلیارد ریال نیز برای ساخت طرح‌های عمرانی مانند ساخت مسجد، حسینیه و غسالخانه پرداخت شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار‌های منتشر شده، حدود ۴۹ هزار خانواده نیازمند شامل ۸۶ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار