فرماندار ویژه ملایر روحانیت را از مورد وثوق‌ترین اقشار از منظر عموم مردم عنوان کرد و افزود: اینکه مردم در ۲ دوره انتخابات گذشته و با رأی بالایی به یک فرد روحانی رای دادند، یکی از نشانه‌های عمق اعتماد و علاقه ایشان به روحانیت است.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 26 October 2018
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از احداث و تکمیل ۵ باب مسجد و ۷ باب خانه عالم در روستا‌های شهرستان ملایر، با حمایت بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش ایسنا، باب اله فتحی در نشست مشترکی با مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر، به نقش و جایگاه ارزنده سازمان تبلیغات اسلامی در حفظ و گسترش شعائر و ارزش‌های معنوی اسلامی در سطح جامعه اشاره کرد.

وی کار و انجام وظیفه در این سازمان را کاری قلبی و معنوی عنوان و اظهارکرد: عموم خدماتی که در این سازمان ارائه می‌شود در راستای گسترش ارزش‌ها و شعایر دینی در بین مردم، به ویژه روستائیان ارجمند است.

فتحی جایگاه روحانیت در اذهان و افکار عمومی را جایگاهی رفیع ارزیابی کرد و گفت: افزایش ارتباطات روحانیت با مردم و حضور بی واسطه در بین اقشار آسیب پذیر که با تنویر افکار و تشریح موارد و اصول اخلاقی همراه است، می‌تواند کمک و گام موثری در راستای گذر جامعه از این شرایط حساس و دشوار لحاظ شود.

فتحی حفظ و ارتقاء اعتماد مردم به روحانیت و مسئولان را وظیفه‌ای مهم و متوجه تمامی صاحبان اندیشه و قلم و مسئولان دانست و ادامه داد: لازمه حفظ این رابطه و اعتماد عمومی، افزایش تعامل، ارتباط و درک دشواری‌ها و مسائلی است که مردم با آن‌ها مواجه هستند و همه ما باید در این حوزه و سنگر همراه و در کنار مردم میهن و شهرمان باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر نیز گزارشی از اهم خدمات و اقدامات این سازمان در یک سال اخیر به فرماندار ویژه ملایر ارائه و به به تفاهم صورت گرفته سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با بنیاد برکت اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین گروسی گفت: با تفاهمات صورت گرفته با بنیاد برکت مقرر شد این بنیاد با تخصیص بیش از ۶.۵ میلیارد ریال اعتبار، به امر مهم تکمیل ۵ باب مسجد و ۷ باب خانه عالم در روستا‌های شهرستان ملایر، که عمدتاً روستا‌هایی محروم هستند، کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار