معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به آمادگی استان همدان برای میزبانی بزرگترین رخداد گردشگری جهان گفت:برگزاری رویداد‌های گردشگری به خودی خود دارای ارزش است و تجربه‌هایی کسب می‌شود که در آینده میتوان از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۶۶۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 19 October 2018

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به آمادگی استان همدان برای میزبانی بزرگترین رخداد گردشگری جهان گفت:برگزاری رویداد‌های گردشگری به خودی خود دارای ارزش است و تجربه‌هایی کسب می‌شود که در آینده میتوان از آن استفاده کرد.
 
به گزارش تابناک همدان، به نقل از کمیته اطلاع رسانی رویداد "همدان ۲۰۱۸" محمد رضا عراقی در نشستی با مسئولان کمیته‌های فعال در دبیرخانه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری، افزود: زیرساخت‌هایی در حاشیه این اجلاس آماده می‌شود که طبق این زیرساخت‌ها می‌توان در چارچوب بهتری در مجامع بین المللی استفاده کرد.

وی یادآور شد: دو رویداد بزرگ ۲۰۱۸ را در همدان برگزار کرده و می‌کنیم که با برگزاری این دو رویداد در گردشگری اتفاق خوبی افتاده در حالی که این را در گذشته شاهد نبودیم.

عراقی با تاکید بر اینکه مهمترین نتیجه کار این است که باهم بتوانیم کار کنیم، گفت: برای کارهایمان به مرور زمان باید فکر بیشتری کنیم و بعد از اینکه همدان شناخته شد حرفه ای‌تر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از الان به فکر این باشیم که در دو سال آینده چه رویدادی را در همدان داشته باشیم در حالی که ما هنوز در آن نقطه قرار نگرفته ایم.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه بسیاری از درامد‌هایی که از گردشگری احصا می‌شود قابل اندازه گیری نیست، افزود: همه درامد گردشگری نقدی نیست بلکه درامد‌های معنوی و مثبت که ارزش ماندگاری دارد را نیز باید دید.

عراقی تصریح کرد: از این هفته وارد فاز جدیدی از هماهنگی‌ها برای اجلاس می‌شویم و برای برگزاری اجلاس مشکلی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف اجلاس باید دغدعه داشته باشیم و برای رسیدن به آن اهداف باید تبلیغات داشته باشیم.

عراقی اطلاع رسانی این رویداد را مهم دانست و گفت: کیفیت پنل‌های اجلاس نیز مهم است و باید بدانیم برای چه سطحی این پنل‌ها در نظر گرفته شده است.

وی سطح مهمانان را مهم دانست و افزود: باید سعی شود مهمانان بیشتر از شرکت‌ها و موسسات گردشگری باشد.

عراقی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها در اجلاس پیش رو استفاده می‌کنیم، افزود: ما از هر کسی که ایده دارد استقبال می‌کنیم و از ظرفیت‌های همه در این رویداد بین المللی بهره‌مند خواهیم شد و آن هم بر اساس تلاشی است که افراد دارند.


لازم به ذکر است که در پایان این نشست از پوستر چهلمین اجلاس جهانی گردشگری با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان و عضو هیات رئیسه سازمان جهانی گردشگری رونمایی شد.


پوستر اجلاس جهانی گردشگری رونمایی شد /برای رسیدن به اهداف اجلاس جهانی گردشگری باید دغدعه داشته باشیم/  ما از هر کسی که ایده دارد استقبال می‌کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار