معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: به منظور افزایش ایمنی سفر‌های جاده‌ای زائران اربعین، مسیر‌های مورد تردد بهسازی و علائم و تجهیزات ایمنی آن‌ها ارتقا یافته است.
کد خبر: ۶۶۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 17 October 2018
حمید پرورشی‌خرم گفت: در ایام اربعین حسینی انجام عملیات عمرانی در جاده‌های مسیر تردد زائران تعطیل است.

به گزارش فارس، پرورشی‌خرم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی تمام پروژه‌های عمرانی که موجب ترافیک می‌شود در محور‌های مواصلاتی و به ویژه در محور‌های شریانی تعطیل خواهد شد، اظهار کرد: بهسازی محیطی راه‌های ارتباطی استان پیش از فرارسیدن ایام اربعین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همدان در ایام اربعین به عنوان استان معین شناخته شده است، افزود: همدان یکی از مسیر‌های پرتردد زائران اربعین حسینی است به همین دلیل بهسازی و اصلاح جاده‌ها در این ایام در دستور کار است.

وی با بیان اینکه مسیر‌های مورد نیاز لکه‌گیری شده و به لحاظ نصب و تعمیر علائم ترافیکی اقدامات لازم انجام شده است، تصریح کرد: نماز‌خانه‌ها و سامانه بهداشتی نیز تعمیر شده و همچنین وسایل گرمایش افزون بر نیاز راهدار‌خانه پیش‌بینی شده است.

پرورشی‌خرم خاطرنشان کرد: مسؤولان این اداره‌کل با هماهنگی سایر نهاد‌های مرتبط با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) از سراسر کشور هستند.

وی از آمادگی کامل راهداری به منظور خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از استان و سایر استان‌های کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد ضروری است خدمات مناسبی به آنان ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار