رئیس پلیس فتای استان همدان گفت: باگزارش شهروند همدانی مبنی بر کلاهبرداری زن رمالی در فضای مجازی، مأموران پلیس فتای همدان با پیگیری این موضوع، زن رمال را در ارومیه دستگیر کردند. 
کد خبر: ۶۶۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 17 October 2018
سرهنگ فیروز سرخوش از دستگیری زن رمال ارومیه‌ای خبرداد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ سرخوش با اشاره به دستگیری زن رمال، افزود: فرد کلاهبردار در فضای مجازی با دادن وعده‌های دروغین از زن همدانی مبلغ ۳۰ ملیون تومان دریافت کرده تا گشایشی برای درمان نازایی او انجام دهد. 

سرهنگ سرخوش تصریح کرد: فرد کلاهبردار بعد از دریافت پول از دسترس خارج شده و شهروند همدانی دیگر موفق به تماس و ارتباط با او نشده که بعد از این اتفاق این شهروند، پلیس فتا را از این کلاهبرداری مطلع کرد. 

وی عنوان کرد: این راه کلاهبرداری به صورت باند در بسیاری از شهر‌ها رایج شده که از شهروندان درخواست می‌کنم به گروه‌های تلگرام و فضای مجازی اعتماد نکنند. 

رئیس پلیس فتای استان همدان از شهروندان خواست: درصورت اطلاع و مشاهده این کلاهبرداری‌ها با شماره ۲۱۸۲۲۱۱۵ تماس گرفته و پلیس فتا را از این کلاهبرداری‌ها آگاه کنند. 

سرهنگ سرخوش درپایان توصیه کرد: شهروندان نباید به هیچ عنوان در صورت عدم شناخت و اطمینان کافی به گروه‌های تلگرامی و فضای مجازی اعتماد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار