قائم مقام دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان مبدع جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بوده و اکنون با برگزاری این جشنواره بین المللی، به عنوان قطب تئاتر کودک و نوجوان کشور شناخته می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 16 October 2018
اردشیر صالح‌پور گفت: همدان به عنوان قطب تئاتر کودک و نوجوان کشور شناخته می‌شود.

به گزارش تسنیم،صالح‌پور با بیان اینکه در همه شهر‌های دنیا، رویداد‌های فرهنگی و هنری در اختیار شهرداری‌هاست گفت: شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی وظیفه تأمین خوراک فرهنگی و روانی شهروندان را بر عهده دارد چرا که زیباسازی فقط در حوزه فیزیکی شهر خلاصه نمی‌شود و شهروندان به اندیشه‌های زیبا هم نیاز دارند.

قائم مقام دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ضمن ارائه درخواست ستاد برگزاری جشنواره برای ایجاد یک نمادشهری مرتبط با تئاتر کودک و نوجوان در سطح شهر همدان؛ افزود: با قول شهردار همدان یکی از پارک‌ها و یا میدان‌های شهر به نام این جشنواره و با تندیس نماد تئاتر کودک و نوجوان نامگذاری می‌شود.

 صالح پور عنوان کرد: یک ربع قرن برگزاری این جشنواره در همدان می‌گذرد و امسال به مناسبت گرامیداشت صدمین سال تئاتر کودک و نوجوان قرار است جشنی را برگزار می‌کنیم که البته گذر این مدت نشان از اهمیت و ماندگاری آن دارد.
 
وی با اشاره به اینکه با مشارکت شهرداری، این جشنواره می‌تواند به آبروی ملی و حتی بین المللی تبدیل شود بیان کرد: هماهنگی راه اندازی کارناوال شادی از میدان آرامگاه بوعلی تا میدان امام (ره) به عنوان مقدمه‌ای برای مراسم افتتاحیه و مشارکت شهرداری در حوزه حمل و نقل برای بهره مندی شهروندان حاشیه شهر از این جشنواره را می‌توان انجام داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار