مدیرکل گمرک همدان با بیان اینکه لبنیات و کولر آبی ۲۵ درصد صادرات استان را به خود اختصاص دادند، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۴۴۱ کیلوگرم انواع لبنیات به ارزش ۷ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۹۰۶ دلار از گمرک همدان صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 16 October 2018
جمال خشوعی گفت: صادرات لبنیات در ۶ ماه نخست سال جاری ۲۱ درصد و صادرات موتور کولر ۱/۴ hp با ۵۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

به گزارش فارس، خشوعی با بیان اینکه لبنیات دو درصد کل صادرات استان از منظر حجمی و ۱۴ درصد کل صادرات استان از نظر ارزشی را شامل می‌شود، افزود: در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۹ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۷۸ دلار لبنیات از گمرک صادر شده بود.

مدیرکل گمرک همدان عراق و افغانستان را از عمده‌ترین خریداران لبنیات استان دانست و خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه امسال یک‌میلیون و ۳۳۲ هزار و ۷۲ کیلوگرم موتور کولر به ارزش ۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۲۵۱ دلار صادر شده است.

کاهش ۵۵ درصدی صادرات موتور کولر ۱/۴ hp از گمرک همدان

وی با بیان اینکه کولر آبی یک درصد کل صادرات استان از منظر حجمی و ۱۱ درصد کل صادرات استان از نظر ارزشی را شامل می‌شود، افزود: در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۱۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۹۸ دلار موتور کولر از گمرک صادر شده بود.

خشوعی در پایان سخنانش تصریح کرد: عراق عمده‌ترین خریدار موتور کولر استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار