معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند، گفت: بالغ بر ۲۲ هزار دانش‌آموز در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰ 17 October 2018
یاسر نانکلی از اجرای «طرح بوم» در مدارس ابتدایی استان همدان خبر داد و گفت: اجرای طرح بوم در مدارس بر اساس رویکرد فرهنگی تربیتی و با تأکید بر آموزش‌های مهارت‌محور و گستره فعالیت‌های پرورشی در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، نانکلی با بیان اینکه طرح «بوم» در مدارس به منظور بالا رفتن خلاقیت در بین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده تا به نوعی مهارت دانش‌آموزان را افزایش دهد، اظهار کرد: عمل کردن به راهکار‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش در دوره ابتدایی است.

وی افزود: اجرای طرح بوم در مدارس بر اساس رویکرد فرهنگی تربیتی و با تأکید بر آموزش‌های مهارت‌محور و بسط گستره فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس ابتدایی اجرا می‌شود. 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ برنامه‌ریزی و استمرار نظام‌مند فرایند‌ها و فعالیت‌های برنامه‌ریزی توسط کارشناسان آموزش و پرورش بسیار مهم است، گفت: در اجرای طرح بوم با اعتماد به صلاحیت و توان مدرسه، مجوز برنامه‌ریزی درسی، اجرا و ارزشیابی حجم معینی از زمان رسمی آموزش را با رعایت چارچوب‌های مقرر به مدرسه واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همسویی برنامه‌های آموزش و پرورش با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید از اقدامات اصلی کارشناسان حوزه ابتدایی باشد، خاطرنشان کرد: ۱۵۷ هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی در مدارس استان تحصیل می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه تعلیم و تربیت به حساب می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار