مدیر کل ثبت احوال استان همدان در مورد فراوانی نام‌های انتخابی برای متولدان ۶ ماهه نخست امسال گفت: بیشترین نام انتخابی برای پسران به ترتیب امیرعلی، حسین، امیرحسین، علی و ابوالفضل و در گروه دختران هم به ترتیب فاطمه، زهرا، حلما، باران و زینب، بیشترین نام انتخابی بوده است.
کد خبر: ۶۶۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 15 October 2018
محمود علیپور با بیان اینکه نسبت ازدواج به طلاق در استان ۴ به یک است، گفت: بیشترین نام‌های انتخابی برای نوزادان هم نام‌های مذهبی بوده است.

به گزارش تسنیم، علیپور با اشاره به آمار وقایع حیاتی اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۵۹ واقعه ولادت ثبت شده که نشان از تولد ۸۱ نوزاد در هر شبانه روز دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۷ هزار و ۷۹۰ نوزاد، پسر و بقیه دختر بوده، گفت: در این مدت هزار و ۴۳ واقعه فوت ثبت شده که ۲ هزار و ۹۲۲ نفر از آن‌ها مرد و ۲ هزار و ۱۲۱ نفر، زن بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان اعلام کرد: این آمار نشان می‌دهد که در هر شبانه روز به طور متوسط ۲۷ واقعه فوت رخ داده است.

علیپور با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ هم بیان کرد: در این مدت ۸ هزار و ۴۱۲ ازدواج و ۹۶۴ طلاق ثبت و به طور متوسط در هر شبانه روز ۴۵ ازدواج و ۱۰ طلاق به ثبت رسیده است.

وی مطرح کرد: نسبت ازدواج به طلاق در استان همدان ۴ به یک است و در ازای هر ۴ ازدواج انجام شده، یک طلاق رخ داده است.

وی با بیان اینکه ۸۰.۳ واجدین شرایط در استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند، افزود: در این مدت ۳۱ هزار و ۴۷۳ شناسنامه مکانیزه بالای ۱۵ سال هم صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار