فوتبال همدان میزبان میرشاد ماجدی مسئول کمیته اموزش فدراسیون فوتبال بود مردی که این روز‌ها با اجرای برنامه‌های تازه و  نو باعث تحول در امر آموزش مربیان فوتبال کشور شده است.
کد خبر: ۶۶۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 13 October 2018

 

فوتبال همدان میزبان میرشاد ماجدی مسئول کمیته اموزش فدراسیون فوتبال بود مردی که این روز‌ها با اجرای برنامه‌های تازه و  نو باعث تحول در امر اموزش مربیان فوتبال کشور شده است.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، مسئول  کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کشور گفت: وضعیت اموزش مربیان در استان‌ها این روز‌ها بسیار بهبود یافته و روز به روزهم بهتر می‌شود و ما به تمام استان‌ها سفر می‌کنیم و از نزدیک همه چیز را بر رسی می‌کنیم. 

میرشاد ماجدی با اشاره به وضعیت آموزش در استان همدان نیز افزود: یکی از استان‌هایی که به خوبی برنامه ها‌ی مختلف آموزشی خصوصا برگزاری کلاس‌های مختلف برای علاقمندان به مربی گری را برگزار می‌کند همدان است و ما رضایت کامل از عملکرد این عزیزان داریم و پاداش این موفقیت را به استان همدان خواهیم داد.

وی افزود: دادن میزبانی یک کلاس آسیایی مربیگری به استان همدان در ماه‌های آینده پاداش فدراسیون به زحمات مسئولین هیئت فوتبال استان همدان خواهد بود.
 
ماجدی در پایان تصریح کرد: تنها توصیه من به مربیان این است که لطفا دانش خود را خصوصا زبان انگلیسی  را افزایش دهند، چون این روز‌ها حرف اول و اخر را داشتن اطلاعات می‌زند که اگر یک مربی سواد کمی داشته باشد حتما عقب می‌افتد و پیشرفتی نخواهد داشت حتی اگر بهترین فوتبالیست هم بوده باشد نمی‌تواند بدون داشتن مدرک تحصیلی وارد دنیای مربیگری شود پس حتما باید در قدم اول دانش و سواد لازم را داشته باشیم تا بتوانیم موفق شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار