مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان در نشست با سرپرستان رسانه‌های سراسری در استان همدان با محوریت برگزاری اجلاس جهانی گردشگری UNWTO در همدان به نقش و تاثیر رسانه‌ها در گردشگری اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین اقدامات در توسعه گردشگری، تبلیغات و معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های منطقه به مخاطبان است.
کد خبر: ۶۶۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 10 October 2018
مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان در نشست با سرپرستان رسانه‌های سراسری در استان همدان با محوریت برگزاری اجلاس جهانی گردشگری UNWTO در همدان به نقش و تاثیر رسانه‌ها در گردشگری اشاره کرد و گفت: «از مهم‌ترین اقدامات در توسعه گردشگری، تبلیغات و معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های منطقه به مخاطبان است. گردشگران همواره به دنبال مقاصد جدید هستند و رسانه‌ها می‌توانند با ایفای نقش موثر از نظر کمی و کیفی، در این مسیر پیشتاز باشند.»

به گزارش تابتاک همدان، اسدالله ربانی مهر افزود: «نیاز سنجی، ترغیب، آگاه سازی و ایجاد ارتباط موثر از فناوری‌های نوین رسانه  امروزی است که می‌تواند در ایجاد تصویری شفاف از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کشور نقش مهمی داشته باشد که در همین راستا توسعه کارکرد‌های رسانه در زمینه گردشگری ضرورت دارد.»

وی به نقش موثر رسانه‌ها در انعکاس توانمندی‌های استان در رویداد همدان ۲۰۱۸ تاکید کرد و گفت:  «امروزه با توجه به رابطه تنگاتنگ رسانه‌ها با صنعت گردشگری و گردشگران، نیاز مبرم این صنعت به اطلاعات فراگیر در زمینه‌های گوناگون امری است که همکاری کارشناسان حوزه رسانه و گردشگری را اجتناب ناپذیر ساخته و کارشناسان گردشگری را ملزم به توجه ویژه به این ظرفیت کرده است.»

وی در پایان، نمود ارزشمند ظرفیت‌های گردشگری ایران و به ویژه همدان در رویداد همدان ۲۰۱۸ را  مرهون زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه دانست و گفت: «یقینا نقش موثر رسانه‌ها در اشاعه ظرفیت‌های غنی فرهنگی و هنری استان همدان در رویداد همدان ۲۰۱۸ و نمود جهانی آن انکار ناپذیر است، چراکه ارائه تصویر مثبت از گردشگری ایران و همدان معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی ها، ایجاد تعامل کلی و هم افزایی در راستای تقویت اهداف این رویداد و ایجاد هم صدائی از جمله اقداماتی است که اهالی رسانه در شکل گیری آن نقش بسزایی  داشته اند.»


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار