مدیرکل ارشاد استان همدان با اعلام اینکه جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می‌شود گفت: خوشبختانه فضای رسانه‌ای بدون چالش در همدان وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 09 October 2018
مدیرکل ارشاد استان همدان با اعلام اینکه جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می‌شود گفت: خوشبختانه فضای رسانه‌ای بدون چالش در همدان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا درویش‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعامل، رشد فرهنگی و توسعه را به همراه دارد اظهار داشت: مطبوعات پایه‌های توسعه جامعه هستند و خوشبختانه فضای رسانه‌ای بدون چالش در همدان وجود دارد.

وی بیان کرد: در دو ماه گذشته چهار نشست با اهالی رسانه برگزار کرده‌ایم؛ در این حوزه هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که جشنواره مطبوعات غرب کشور را با محوریت همدان و در این شهر برگزار کنیم.

مدیرکل ارشاد استان همدان عنوان کرد: تلاش کردیم با همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها ارتباط و تعامل سازنده داشته باشیم تا ضمن پیشگیری از موازی‌کاری، برنامه‌هایی مشترک در این حوزه برگزار کنیم.

وی بیان کرد: همه مردم باید از رویداد‌های فرهنگی و هنری استان بهره‌مند شوند، وقتی جشنواره‌ای در سطح شهرستان‌ها برگزار شود، علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، استعداد‌های جوان و ظرفیت‌ها شناسایی شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

درویش نژاد ایجاد پلاتو در سطح شهرستان‌ها را از دغدغه‌های هنرمندان دانست و اعلام کرد: احداث پلاتو‌های شهرستانی از برنامه‌های در دست اقدام این اداره کل است.

مدیرکل ارشاد استان همدان تصریح کرد: بزرگداشت مفاخر از برنامه‌های جدی ارشاد است و تکریم بزرگان حاضر، برنامه‌ای است که با جدیت پیگیری می‌شود؛ بر این اساس سال آینده کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله تألهی را در همدان برگزار خواهیم کرد ضمن اینکه تقویت بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی هم در این حوزه آغاز شده و در دست اقدام است.

وی افزود: نکوداشت بزرگان و پیشکسوتان، نکوداشت فرهنگ و هنر یک سرزمین است چرا که این بزرگان مفاخری هستند که سالیان زیادی از عمر خود را در مسیر اعتلای فرهنگ و هنری این کشور سپری کرده‌اند و باید مورد تکریم قرار بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار