معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز بسیجیان عشق به شهیدان و راه شهیدان و عشق به جهاد و همه دستاورد‌های ارزشی نظام را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۶۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 04 October 2018
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز بسیجیان عشق به شهیدان و راه شهیدان و عشق به جهاد و همه دستاورد‌های ارزشی نظام را به نمایش گذاشتند.

به گزارش تابناک همدان، سردار شادمانی در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان با اشاره به اینکه بسیجیان سرمایه ارزشمند و ماندگاری هستند، افزود: بسیجیان اتصال انقلاب اسلامی را به انقلاب مهدی موعود (عج) تضمین کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شرط بسیجی بودن را بصیرت بسیجی معرفی کردند ابراز کرد: برخی از افراد به دلیل بی بصیرتی از روی احساسات به صحنه آمدند و در سخت‌ترین شرایط مقابل انقلاب ایستادند، به همین دلیل لازم است بسیجیان بصیرت خود را افزایش دهند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه بسیج به معنای انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است، افزود: بسیج پایداری، مقاومت، عزت، عدالت و سرفرازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار شادمانی با اشاره به اینکه راه ماندگاری بسیجیان بصیرت افزایی است، تصریح کرد: باید بصیرت خود را تا آن اندازه بالا ببرید که هجمه گسترده دشمنان روی شما تاثیری نداشته باشد چرا که میدان انقلاب اسلامی میدان جهاد، ایثار، گذشت و فداکاری است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با تاکید براینکه مشکلات زمانی حل می‌شود کهمسئولان به روحیه دهه اول انقلاب بازگردند و  در این راه از خود شجاعت به خرج دهند، گفت:مسئولان باید دیدگاهشان درون‌نگر باشد وبه ظرفیت‌های داخل کشور چشم بدوزند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد با تحریم اقتصادی و در تنگنا قراردادن معیشت مردم به اهداف شوم خود دست یابد، افزود: نباید در چنین جنگی احتکار کرد چرا که امروز احتکار به معنای دزدی مهمات این جنگ به شمار آمده و انباشت کردن وسائل معیشتی، بی تفاوتی و ... نیز به معنای مخالفت با جبهه مقاومت است.

شادمانی با تأکید بر اینکه باید عزم خود را جزم کنیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم و امسال به کوری چشم دشمنان ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم گفت: امروز سران سه قوه تحت حمایت رهبری کمر همت بستند تا مشکلات کشور را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه ایران ظرفیت‌های فراوان دارد و می‌توانیم از نیروی‌های جوان و ولایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم تاکید کرد: ما خدا، پیامبر (ص)، نعمت ولایت و ظرفیت‌های بیشمار دیگری را داریم و با امید باید این برهه از زمان را پشت سربگذاریم.

سردار شادمانی ادامه داد: دشمن می‌خواهد که ریشه مردم ایران خشکانده شود، اما رهبر معظم انقلاب با تیزبینی و درایت، جهان اسلام را به راه اندازی جبهه مقاومت دعوت کردند.

وی با بیان اینکه متخصصان و خبرگان آمریکایی برای بررسی طرحی با هدف تجزیه غرب آسیا و خاورمیانه از جمله ایران اسلامی نشست برگزار کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب با درک این توطیه فرمان راه اندازی هسته مقاومت را صادر کردند و این آینده نگری، باعث افشای طرح آمریکایی‌ها شد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید امید به خارج از کشور و برون نگری را کنار گذاشته و با تکیه بر توان داخلی برای رفع مشکلات چاره اندیشی کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء در پایان خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی ظرفیت‌های زیادی به ویژه نیروی انسانی جوان و ماهر، دانش و تجربه دارد که می‌تواند در خدمت مسئولان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار