جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به نقش کلیدی وزارت ورزش و جوانان در بالندگی و شکوفایی جوانان گفت: این حوزه از جایگاه مهمی برخوردار است و به صورت ترکیبی، ضمن ارائه خدمت، در پرورش و تربیت جوانان نقش مهمی را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۶۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 03 October 2018
سردار مهدی فرجی گفت: سقوط گروه تروریستی داعش در منطقه ثمره رشادت و جانفشانی جوانان انقلاب اسلامی است.

به ایرنا، سردار فرجی در گردهمایی بسیجیان پایگاه بسیج حمزه سید الشهدا (ع) اداره ورزش و جوانان همدان و یادبود شهید شاخص کارمندان مصطفی صدر زاده اظهار داشت: آنچه باعث سقوط ارتش منطقه‌ای داعش شد حضور جوانانی بود که بسیاری از آنان کمتر از ۳۰ سال سن داشتند و مقابل تروریست‌ها پیروز میدان جنگ بودند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: جوانان کشورمان از همان ابتدای انقلاب بازدارندگی و قدرت خود را به رخ استکبار کشیده اند و امروزه برای پیشرفت در کار‌های اساسی نیز باید از آن‌ها کمک گرفت.

سردار فرجی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جوانان تاثیر بسزایی در اجرایی شدن امور اساسی کشور داشته اند و نتایج مطلوب نیز حاصل شده است.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر تقویت و ترویج مباحث فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان گفت: با همکاری مجموعه بسیج ورزشکاران و بسیج کارمندان، اقدامات فراوانی در حوزه توسعه فرهنگ بسیج در جامعه ورزشکاران شده است.

وی ادامه داد: در این حوزه می‌توان به راه اندازی چندین پایگاه بسیج ورزشی در مرکز و شهرستان ها، محفل‌های انسی با قرآن جوانان و ورزشکاران، اردو‌های هویتی به مشهد مقدس و راهیان نور و ده‌ها برنامه دیگر اشاره کرد.

در این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رجب افشاردوست آزاده سرافراز همدان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار