مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: زندانیان مهریه نیز با گران شدن نرخ سکه در حال افزایش است با این وجود ستاد دیه نیمه نخست سالجاری موفق به آزاد کردن ۱۲ تن شد.
کد خبر: ۶۶۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 03 October 2018
یدالله روحانی منش گفت: ۱۴۱ زندانی جرائم غیرعمد نیمه نخست سالجاری آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایرنا، روحانی منش بیان کرد: در این مدت ۱۳۷ زندانی مرد و چهار مددجوی زن با کمک خیران و ستاد دیه آزاد شدند.

وی بدهی این افراد را بیش از ۵۷ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و ناتوانی افراد در وصول چک، بدهکاران مالی بیشترین تعداد زندانیان جرائم غیرعمد این استان را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: با مساعدت ستاد دیه و گذشت شاکیان پرونده ۱۲۱ پرونده مالی پس از ماه‌ها تلاش مختومه و این تعداد زندانی آزاد شدند.

وی گفت: چهار زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح رانندگی یا حوادث کار به همراه چهار زندانی ناتوان در تامین نفقه نیز ۶ ماهه نخست سالجاری آزاد شدند. 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: هشت میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال تسهیلات کم بهره توسط بانک‌های ملت، رفاه، تجارت و صادرات به زندانیان پرداخت شد.

روحانی منش اضافه کرد: صندوق تامین خسارت‌های بدنی ۷۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برای آزادی زندانیان همدان پرداخت کرد همچنین سه میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال از بدهی زندانیان قسط بندی شد.

وی نقدینگی یا آورده محکومان را سه میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: بیش از ۲۵ میلیارد ریال از بدهی محکومان توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار