وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تصمیم شورای سنجش و پذیرش مبنی بر کاهش تاثیر قطعی معدل در کنکور از ۳۰ به ۲۰ درصد و علت این تصمیم، گفت: این تصمیم جزو اختیارات شورای سنجش و پذیرش است، اما به نظرات کارشناسی نمایندگان محترم نیز توجه شد و پس از برگزاری مجدد جلسه شورا این تغییرات در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۶۶۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 29 September 2018

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره نظر وزارت علوم درخصوص طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو توضیحاتی ارائه دارد.


به گزارش تابناک همدان به نقل از خانه ملت، منصور غلامی  با اشاره به تصمیم شورای سنجش و پذیرش مبنی بر کاهش تاثیر قطعی معدل در کنکور از ۳۰ به ۲۰ درصد و علت این تصمیم، گفت: این تصمیم جزو اختیارات شورای سنجش و پذیرش است، اما به نظرات کارشناسی نمایندگان محترم نیز توجه شد و پس از برگزاری مجدد جلسه شورا این تغییرات در نظر گرفته شد.

در صورتی که طرح مورد نظر نمایندگان در مجلس مصوب شود ما آن را اجرایی می‌کنیم

به زعم وزیر آموزش و پرورش نتیجه امتحانات نهایی قابل اعتماد است

وی افزود: آموزش و پرورش تامین کننده شرایط لازم برای واقعی بودن تاثیر قطعی معدل در گزینش و پذیرش دانشجو است و وزیر آموزش و پرروش و معاون این وزارتخانه بیان می‌کنند که آنچه ما برای برگزاری امتحانات داریم قابل اعتماد است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به اینکه علت اینکه برای سال ۹۹ نیز ۲۰ درصد تاثیر قطعی معدل در کنکور را در نظر گرفتید چه بود، توضیح داد: تصمیم شورا این بود؛ در صورتی که طرح مورد نظر نمایندگان در مجلس مصوب شود ما آن را اجرایی می‌کنیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار