گردان با اشاره به اینکه همبستگی اجتماعی لازمه جامعه پویا و زنده است؛ گفت: با توجه به فشار‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی، برای همبستگی ملی به اقتصاد ملی نیازمندیم و باید با روحیه ایثارگری و اتحاد در راستای شکوفایی اقتصادی تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۶۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 30 September 2018
رئیس شورای شهر همدان همبستگی اجتماعی را لازمه جامعه پویا و زنده دانست و گفت: مردم و مسئولان باید در همراهی با یکدیگر اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشانند.

به گزارش مهر، رئیس و اعضای شورای شهر همدان صبح شنبه به همراه شماری از کارکنان شورا و شهرداری در گلزار شهدای همدان حضور یافته و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاورد‌های انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

رئیس شورای شهر همدان در این مراسم با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های زنان و مردان بی ادعاست، افزود: همه ما وامدار شهدا هستیم و یاد و خاطره شهدا و حضور بر قبور این عزیزان و ادای احترام به مقام والای آن‌ها وظیفه ما است.

کامران گردان با اشاره به اینکه امروز آسایش و امنیت کشور را مرهون خون پاک شهیدان هستیم، اضافه کرد: دفاع مقدس هیچگاه کهنه نمی‌شود و باید این فرهنگ را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری جانفشانی مردانی است که دل در گرو انقلاب اسلامی و امام (ره) داشتند.

رئیس شورای شهر همدان تاکید کرد: در پیروی راه شهداء، باید تلاشمان را بر این استوار کنیم تا با خدمت روز افزون به مردم که، ولی نعمتان انقلاب هستند آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند در سایه اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار