معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از رونمایی هواپیمای ساخت صنایع دفاعی کشور در روز‌های آینده خبر داد و گفت: نخستین هواپیمای ساخت صنایع دفاعی با عنوان هواپیمای آتش نشان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۶۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 30 September 2018
سردار رضا طلایی نیک گفت: نباید اجازه دهیم نقطه‌ضعف‌های اقتصادی کشور زمینه‌ای برای عملیات روانی دشمن شود.

به گزارش مهر، سردار طلایی نیک در حاشیه برگزاری محفل تجلیل از خانواده شهدای شهر بهار که به همت مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان بهار برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل بنیادی در دفاع مقدس که در پیروزی رزمندگان اسلام و ملت ایران نقش داشت، فرهنگ عاشورایی فرهنگیان جهاد و شهادت بود.

وی بابیان اینکه این فرهنگ عاشورایی و فرهنگ جهاد و شهادت یک میراث فرهنگی است که همواره باید صیانت شده و نسل به نسل منتقل شود، گفت: فرهنگ جهاد و شهادت باید در افکار، عقاید، هنجارها، رفتار‌ها و ساز و کار‌های اجتماعی نهادینه شود.

فرهنگ جهاد و شهادت مبنای عمل و اراده و آمادگی و دفاع قرار گیرد

سردار رضا طلایی نیک بابیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت باید مبنای عمل و اراده و آمادگی و دفاع ما قرار گیرد، گفت: آنچه در کنار تجهیزات و تسلیحات سازمان رزم و امکانات مادی، همواره اصلی‌ترین نیروی برتری ما بوده و ما را به قدرت اول دفاعی و سیاسی در منطقه رسانده فرهنگ و تفکربسیجی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: تحریم‌های آمریکا بیش از آنکه اثر واقعی بر اقتصاد ایران بگذارد اثرِ روانی و سیاسی دارد و عملیاتی روانی است که بعضا در بازار‌های اقتصادی اختلال ایجاد کرده است.

وی افزود: ظرفیت ها، امکانات، منابع داخلی و اقتصاد ما به گونه‌ای است که دوران و شرایط سخت‌تر از تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و این شرایط سخت‌تر از گذشته نیست و باید عملیات روانی و اثر روانی تحریم‌ها مهار شود.

 سردار طلایی نیک با بیان اینکه موج ایجاد شده در فضای مجازی موجب دلگرمی دشمن می‌شود، گفت: امروز نیاز به هوشیاری و مراقبت داریم که نقطه ضعف‌های اقتصادی، زمینه‌ای برای عملیات روانی دشمن نشود.

دولت و مسئولین با تدابیر خود و اتکا به همکاری و همراهی مردم می‌توانند نقطه ضعف‌های اقتصادی را برطرف کنند سردار طلایی نیک اظهار داشت: دولت و مسئولین با تدابیر خود و اتکا به همکاری و همراهی مردم می‌توانند نقطه ضعف‌های اقتصادی را برطرف کنند تا زمینه‌ای برای عملیات روانی و موج آفرینی دشمن برای اختلال اقتصادی نباشد.

وی گفت: این اقدام یکی دیگر از نشانه‌های رشد و پیشرفت صنعت دفاعی است که یک صنعت بومی محسوب می‌شود و می‌تواند در ظرفیت‌ها و عرصه‌های مختلف صنعت دفاعی برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: این هواپیمای آتش نشان هم در حوزه رزم و هم در حوزه‌های غیرنظامی کارایی دارد و برای امداد و نجات و خدمات رسانی در سوانح احتمالی قابل بهره برداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار