رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: در سال گذشته ۱۸۷۷ نفر در تصادف‌های شهری استان مجروح شدند که امسال به ۱۶۵۵ نفر کاهش یافته است و نسبت به سال قبل هم ۱۲ درصد کمتر شده است.
کد خبر: ۶۶۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 30 September 2018
سرهنگ علی فکری گفت: در ۶ ماه نخست امسال در قیاس با سال قبل تعداد کشته‌شدگان تصادف‌های رانندگی درون‌شهری استان همدان تغییری نکرده و همان ۳۸ کشته سال قبل است.

به گزارش تسنیم ، فکری در جمع خبرنگاران درباره نوع فوتی‌های این تصادف‌ها افزود: سال گذشته یک نفر راننده و ۳ نفر سرنشین خودرو و ۱۳ نفر راکب و ۲ نفر ترک‌نشین موتور‌سیکلت و ۱۹ نفر عابر پیاده در این تصادف‌ها فوت کردند که امسال به ۴ نفر راننده و ۵ نفر سرنشین خودرو و ۱۱ راکب یک نفر ترک‌نشین موتورسیکلت و ۱۷ نفر عابر پیاده تغییر کرده است، یعنی در تعداد کشته‌شدگان عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت در هر بخش ۲ نفر کاهش داریم.

فکری تعداد مجروحان این حوادث رانندگی درون‌شهری استان همدان را در سال گذشته ۱۴۷ نفر راننده و ۲۴۶ نفر سرنشین خودرو و ۶۸۲ نفر راکب و ۲۲۲ ترک‌نشین موتور‌سیکلت و ۵۸۰ نفر عابر پیاده اعلام کرد و گفت: این آمار در سال جاری به ۱۳۲ نفر راننده ۲۰۴ نفر سرنشین خودرو و ۶۱۴ نفر راکب و ۱۳۲ نفر ترک‌نشین موتورسیکلت و ۵۷۳ نفر عابر پیاده تغییر کرده است. بر اساس آمار موجود به‌طور متوسط افرادی با سن ۱۵ تا ۳۵ سال در شکل‌گیری این تصادف‌ها نقش داشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار