رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان ملایر ۲۰ کتابخانه عمومی فعال است، گفت: از این تعداد ۱۱ باب کتابخانه روستایی و ۹ باب نیز کتابخانه شهری است.
کد خبر: ۶۶۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 29 September 2018
سیدمهدی آخشیک از ساخت ۱۰ کتابخانه جدید در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، آخشیک تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های ملایر را ۲۲۰ هزار نسخه عنوان کرد و گفت: کتابخانه‌های ملایر بیش از ۱۱ هزار عضو فعال دارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با بیان اینکه در حال حاضر زیربنای کتابخانه‌های عمومی شهرستان ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع است تصریح کرد: این میزان باید تا پایان برنامه ششم توسعه به بیش از ۱۱ هزار مترمربع برسد.

وی با بیان اینکه افزایش فضای کتابخانه‌ای را یکی از اولویت‌های نهاد کتابخانه‌هاست تصریح کرد: این برنامه با توجه به نیاز شهرستان ملایر در دستور کار است.

آخشیک از احداث ۱۰ باب کتابخانه شهری و روستایی در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد ۶ باب کتابخانه در روستا‌های حسین‌آباد شاملو، ینگی‌کند، ازناو، علوی، کهکدان و کمری با کمک بانک پاسارگاد و پیگیری‌های نماینده مردم ملایر در مجلس احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از این کتابخانه‌ها دارای ۱۲۰ متر مربع است گفت: دو کتابخانه نیز با کمک خیران و اهالی در روستای توجغار با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال احداث است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر به احداث دو باب کتابخانه شهری در ملایر اشاره کرد و گفت: این دو کتابخانه در انتهای خیابان سعدی و قلعه میرفتاح در دست اجراست.

 وی خاطرنشان کرد: با تکمیل ۱۰ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در این شهرستان بیش از ۳ هزار متر مربع به سرانه زیربنای کتابخانه‌های عمومی ملایر افزوده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار