مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نشریات کاغذی اقدامی برای دریافت سهمیه کاغذ خود نکرده‌اند.
کد خبر: ۶۵۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 26 September 2018
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نشریات کاغذی اقدامی برای دریافت سهمیه کاغذ خود نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، علیرضا درویش‌نژاد در شورای اطلاع‌رسانی استان همدان با بیان اینکه در تأمین کاغذ مورد نیاز نشریات کمبودی نداریم، اظهار کرد: برخی از نشریات حواله خرید کاغذ خود را دریافت کرده و در بازار آزاد فروخته‌اند.

وی افزود: اسامی نشریاتی که اقدام به فروش حواله خرید کاغذ خود کرده‌اند در اداره‌کل ارشاد استان موجود و قابل ارائه است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان در این‌باره به خبرنگار ایسنا گفت: نشریات استان توانایی پرداخت مبلغ خرید کاغذ به صورت نقدی و یکجا را ندارند.

مهرداد حمزه تصریح کرد: در استان همدان هیچ نشریه‌ای حواله خرید کاغذ خود را به فروش نرسانده و اگر کسی سندی مبنی برفروش حواله دارد، آن را ارائه کند. 

مدیر اجرایی روزنامه سپهر غرب نیز درباره وضعیت تأمین کاغذ این نشریه به خبرنگار ایسنا اعلام کرد: مبلغ حواله خرید کاغذ را پرداخت کرده‌ایم، اما تا به امروز حتی یک برگ کاغذ هم دریافت نکرده‌ایم.

کاشی با اشاره به اینکه ۵ تن کاغذ، از قرار کیلویی ۵۱۰۰ تومان خریداری و مبلغ آن را به صورت نقدی پرداخت کرده‌ایم، درباره دریافت حواله ادامه داد: در قرارداد تحویل حواله، قید شده که رسانه ۳ روز پس از تحویل برای پرداخت مبلغ فرصت دارد و ۱۵ روز بعد از پرداخت مبلغ، کاغذ تحویل داده می‌شود، اما اکنون با وجود گذشت ۲۵ روز از زمان واریز، کاغذی تحویل نگرفته‌ایم.

وی با اشاره به کمبود کاغذ در استان افزود: نشریه باید در ۸ صفحه مطالب خود را چاپ کند، اما به علت صرفه‌جویی در مصرف کاغذ چاپ خود را به ۴ صفحه کاهش داده‌ایم.

مدیر اجرایی روزنامه سپهر غرب یادآور شد: دقیقا ۳ روز است که کاغذ روزنامه تمام شده و مطالب خود را در کاغذ سفید چاپ می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار