معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف اعتماد مردم به ارکان نظام اسلامی را روز به روز افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۶۵۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 25 September 2018
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف اعتماد مردم به ارکان نظام اسلامی را روز به روز افزایش می‌دهد.
 
به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی  در شورای اطلاع رسانی همدان بیان کرد: مسئولان با بهره گیری از رسانه فعالیت‌های صورت گرفته و کمبود‌ها را اطلاع رسانی کنند چراکه در صورت مطلع شدن مردم از واقعیت‌ها آن‌ها در برابر کمبود‌ها صبوری کرده و دولت را یاری می‌دهند.
 
وی تاکید کرد: اگر یک نهاد فعالیت‌های صورت گرفته را به خوبی منعکس کند هیچگاه برای مردم این ذهنیت ایجاد نمی‌شود که مسئولان چه کاری انجام می‌دهند.

معاون استاندار همدان اظهار داشت: فهم مردم در تحلیل مسایل بسیار بالا بوده و به راحتی می‌توانند مسایل را تشخیص دهند.

شاهرخی فلسفه شکل گیری شورای اطلاع رسانی را انعکاس درست فعالیت‌ها دانست و گفت: برای پرهیز از پراکنده گویی در نشست‌ها و خروجی موثر باید از توان رسانه‌ها برای کمک به دستگاه‌ها استفاده کرد.

وی از اعضای شورای اطلاع رسانی خواست سازوکاری برای تسهیل در امر اطلاع رسانی شفاف پیش بینی و ارایه کنند تا شهروندان به راحتی در جریان فعالیت‌های صورت گرفته و واقعیت‌های جامعه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: ارتباط مردم و مسئولان باید دو سویه باشد و نقطه نظرها، دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم شنیده شود.

شاهرخی، سند اطلاع رسانی تدوین شده در شورای اطلاع رسانی استان را نقشه راه و یک شاخص برای اطلاع رسانی برشمرد.

وی افزود: در صورت شکل نگرفتن این شورا هر یک از دستگاه‌ها سلیقه‌ای اقدام کرده و نتیجه عملکرد آن‌ها نیز قابل ارزیابی نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی تور‌هایی با حضور خبرنگاران برگزار کرده تا رسانه‌ها با حضور در محل اجرای طرح از نزدیک در جریان فعالیت‌های صورت گرفته قرار گیرند.
شاهرخی ادامه داد: علاوه بر این باید تصویر فعالیت‌های در حال اجرا از جمله فرایند احداث سد خرمرود تویسرکان در بیلبورد‌های سطح شهر همدان نقش ببندد.

وی گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی که به عنوان یک فناوری و تکنولوژی به منازل راه یافته و دسترسی افراد به روز‌ترین اطلاعات را تسهیل کرده به نحو مطلوب بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشن: سند اطلاع رسانی به مثابه یک چراغ راه است که می‌توان منطبق بر آن برنامه تدوین و حرکت کرد.

شاهرخی اهمیت اطلاع رسانی در شرایط کنونی را بسیار زیاد دانست و بیان کرد: دشمن درصدد ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن دولت است در حالیکه پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف پزشکی، هسته‌ای و دفاعی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: دشمن با استفاده از زر و زور و امپراطوری رسانه‌ای و برجسته کردن نقاط ضعف و دروغ پراکنی درصدد نابودی این ملت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار