معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: افرادی که در گرم‌خانه‌ها پذیرش می‌شوند کارتن‌خواب بوده و جایی برای گذراندن شب ندارند بنابراین پذیرش آن‌ها از عصر هر روز آغاز می‌شود و تا ۸ صبح فردا در آنجا حضور دارند که بیشتر این افراد آقایان هستند چرا که در شهر کارتن‌خواب خانم نداریم.
کد خبر: ۶۵۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 24 September 2018
وحید علی‌ضمیر گفت: در حال حاضر یک گرم‌خانه در شهر همدان وجود دارد که پذیرای روزانه حدود ۵۴ نفر از شهروندان نیازمند به سرپناه است که این تعداد در فصول سرد سال افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، علی‌ضمیر با اشاره به نبود کارتن‌خواب خانم در شهر همدان، عنوان کرد:در گرم‌خانه موجود خدمات متفاوتی از قبیل: شام، صبحانه، تختخواب، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی در اختیار افراد است، اما برنامه شهرداری این است که ضمن نوسازی گرم‌خانه، آن را به جایی با موقعیت مکانی بهتر انتقال دهد و با آماده‌سازی یک فضای جدید شرایط بهتری برای افراد ایجاد شود.

علی‌ضمیر با بیان اینکه بسیاری از افرادی که به گرم‌خانه‌ها مراجعه می‌کنند، مشکلات و بیماری‌های خاصی دارند، اظهار کرد: افراد حاضر در گرم‌خانه اگر به بیماری خاصی دچار باشند آن‌ها را به مراکز بهداشتی معرفی می‌کنیم که در برخی موارد شاهد بیماری‌های خطرناکی هستیم، اما به هرحال مراقبت‌های لازم از آن‌ها صورت می‌گیرد و به درگیری‌هایی که بین آن‌ها ممکن است رخ دهد رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد معتاد را هم پذیرش می‌کنیم، اما به هیچ عنوان اجازه استفاده از دخانیات در گرم‌خانه را ندارند، خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد متقاضیان، گرم‌خانه حاضر کاملا پاسخگوی افراد بی‌خانمان و متمرکز و سازمان‌یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار