مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان گفت: از فردا روزانه ۲۰ تن گوشت منجمد وارداتی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها از طریق فروشگاه‌های کوروش، جانبو، رفاه، ۱۵ خرداد واقع در نقاط پایین شهر و تعدادی از واحد‌های صنفی شهرستان‌ها توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 24 September 2018
مهدی نجفیان از توزیع روزانه ۲۰ تن گوشت منجمد وارداتی در سراسر استان خبر داد و گفت: توزیع هفته‌ای ۲۰ تن گوشت گرم وارداتی نیز از این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، نجفیان اظهار داشت: در ایام تاسوعا و عاشورا قیمت دام زنده افزایش یافته بود، ولی اکنون یک الی دو هزار تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در این ایام ۲۵ تن گوشت منجمد جهت تنظیم بازار توزیع شده است افزود: گوشت منجمد وارداتی به قیمت ۲۹ هزار تومان به فروش می‌رسد و گوشت گرم وارداتی نیز از این هفته با قیمت ۳۶ هزار و ۵۰۰ تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان بسته به نوع گوشت به دست مصرف کننده می‌رسد.

نجفیان با اعلام اینکه ۴۸۰ تن مرغ در مدت زمان یک هفته الی ۱۰ روزی که قیمت مرغ افزایش یافت توزیع شد بیان کرد: اکنون قیمت مرغ زنده در بازار ۵۹۰۰ تومان و برای مصرف کننده نیز ۸۹۰۰ تومان است.

وی در مورد علت بالا بودن قیمت سیب زمینی در بازار نیز اظهار داشت: این افزایش قیمت به علت صادرات این محصول به خارج است چرا که اکنون در همدان روزانه مقدار زیادی سیب زمینی به عراق صادر می‌شود و دو نهاد صمت و جهاد کشاورزی در حال تصمیم گیری برای مدیریت بازار سیب زمینی هستند که هنوز اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار