کارشناس‌مسئول امورکودکان بهزیستی استان همدان با اعلام تعداد مهد‌های موجود در همدان و سایر شهرستان‌ها گفت: ۱۰۲ مهد شهری و ۲۹ مهد روستایی در همدان مشغول فعالیت هستند و تعدادی مهد نیز در شرف بازگشایی هستند.
کد خبر: ۶۵۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 24 September 2018
زهره بختیاری با بیان اینکه در استان مهد‌های دو شیفته نداریم، گفت: شیفت رسمی مهدهای‌کودک تا ساعت ۱۵ است، اما اگر قرار باشد کودکی در ساعات اضافه از خدمات مهد استفاده کند طبق قانون با احتساب ساعات اضافی شهریه دریافت می‌شود به طوریکه در حال حاضر ۲۰ مهدکودک بعدازظهر هم فعال هستند.

به گزارش ایسنا، بختیاری در رابطه با الزام داشتن مدرک روانشناسی و یا علوم‌تربیتی برای مدیران مهد اظهار کرد: روانشناسی یکی از مهمترین رشته‌های بدو تأسیس مهد است و سایرین نیز ملزم به همکاری با روانشناس به صورت قرارداد پاره وقتی هستند البته مدیران باید حداقل مدرک لیسانس این رشته را داشته باشند درغیر این صورت اجازه فعالیت ندارند.

وی درمورد مدرک روانشناسی مدیران، اظهار کرد: در صورتی‌که مدیری مدرک دیپلم داشته باشد ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی روانشناسی است و این دوره‌ها برای تمامی مربیان نیز اجباری است البته مدرک دیپلم برخی مدیران مربوط به سال‌های خیلی دور برمی‌گردد و از ۱۰ سال پیش مدارک دانشگاهی با اولویت روانشناسی جذب شده‌اند.

وی با اشاره به ابلاغیه کشوری نصب دوربین‌های مداربسته در مهدهای‌کودک شهری گفت: تمامی مهدهای‌کودک استان ملزم به نصب دوربین مداربسته شده‌اند و این مورد به تمامی آن‌ها ابلاغ شده است.

کارشناس‌مسئول امورکودکان بهزیستی استان همدان در رابطه با نصب دوربین مداربسته در مهد‌های روستایی نیز مطرح کرد: هنوز نصب دوربین مداربسته در این مهد‌ها در برنامه نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار