رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ ۱۹ شهریور سالجاری، خواستار تامین اقلام تنظیم بازار برای ایام محرم و صفر از محل ذخایر راهبردی و تخصیص این سهمیه شده است. 
کد خبر: ۶۵۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 18 September 2018
حمیدرضا متین گفت: تاکنون هیچگونه اقلامی، ویژه هیات‌های مذهبی استان اختصاص نیافته و به محض ابلاغ سهمیه، این اقلام توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، متین اظهار داشت: سه نوع برنج، شکر، روغن نباتی، مرغ منجمد و گوشت قرمز را از جمله اقلامی برشمرد که در این ارتباط در نظر گرفته شده است.

متین اضافه کرد: از تاریخ فوق تاکنون هیچ نامه‌ای مبنی بر تامین سهمیه و نحوه توزیع از سوی وزارت جهاد کشاورزی به ما ابلاغ نشده است و در صورت اعلام این ابلاغیه، عملیات تقسیم بندی و تعیین سهمیه شهرستان‌ها صورت گرفته و این اقلام توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه اسامی هیات‌های مذهبی استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است، از همکاری این دو نهاد برای توزیع کالا‌های یاده شده در صورت تخصیص، خبر داد.

متین یادآورشد: این تاخیر موجب نارضایتی برخی از هیات‌های مذهبی شده بود که امیدورایم به زودی با تخصیص سهمیه و توزیع اقلام مورد نیاز شاهد ادای نذورات این قشر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار