مدیرکل کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه امسال کمک‌ها با ۹ درصد افزایش همراه بوده است، گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سال گذشته یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان جمع‌آوری‌شد.
کد خبر: ۶۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 19 September 2018
پیمان ترکمانه گفت: نیکوکاران همدانی در اولین مرحله جشن عاطفه‌ها در سال ۹۷ یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش تسنیم، ترکمانه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها پذیرای دل‌های خسته بودند، اظهار داشت: نیکوکاران با کمک‌های خود در جشن عاطفه‌ها لبخند را بر لب‌های خشکیده نیازمندان جاری می‌کنند.

وی افزود: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها که در ۱۵ و ۱۶ شهریورماه امسال برگزار شد یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

ترکمانه با بیان اینکه ۳۲۶ میلیون تومان از کمک‌ها به‌صورت نقدی و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان نیز به‌صورت غیر نقد پرداخت‌شده است، عنوان کرد: این کمک‌ها به دست ۲۰ هزار دانش‌آموز و سه هزار دانشجو نیازمند در استان همدان قبل از شروع سال تحصیلی می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان اعلام کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۶۷۲-۹۹۶۹-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و همچنین پرداخت اینترنتی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

ترکمانه در مورد پرداخت کمک‌های نقدی از طریق تلفن همراه اظهار داشت: نیازمندان با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن موبایل سنا و سکه نیز می‌توانند به نیازمندان کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار