رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۹ صبح به بعد و بعد از ورود هیئت‌های عزاداری به خیابان‌های منتهی به میدان امام (ره) محدودیت تردد برای تمام وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر همدان به اجرا خواهد درآمد.
کد خبر: ۶۵۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ 18 September 2018
سرهنگ علی فکری محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا، عاشورا و مراسم سوم عاشورای حسینی را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ فکری در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حسینی، محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا، عاشورای و مراسم سوم عاشورای حسینی را اعلام کرد.

سرهنگ فکری گفت: به منظور سهولت در رفت آمد مردم تا حد امکان از ایجاد محدودیت در رینگ‌های دوم و سوم جلوگیری به عمل می‌آید و در صورت ورود هیئت‌های عزاداری به خیابان‌های دیگر غیر از ۶ خیابان اصلی نیز محدودیت‌های مقطعی ایجاد خواهد شد.

وی به محدودیت‌های روز عاشورای حسینی نیز اشاره کرد و گفت: ممنوعیت تردد خودرو‌ها اعم از شخصی و عمومی از خیابان‌های منتهی به سمت میدان امام (ره) از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان همدان عنوان کرد: تردد خودرو‌ها از سمت میدان فردوسی، میدان آرامگاه، میدان شریعتی، میدان فلسطین، میدان عین القضاه، میدان شهدا، سه راهی انبار نفت به سمت محدوده مرکزی و میدان امام (ره) از ساعت ۹ ممنوع است.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های موقت نیز در میدان سپاه، میدان باباطاهر، تقاطع جانبازان، میدان امام حسین، میدان جهاد در زمان عبور دسته جات عزاداری اجرای می‌شود.

سرهنگ فکری عنوان کرد: با توجه به اینکه روز سوم عاشورای حسینی از تعطیلات رسمی کشور محسوب نمی‌شود و ادارات دولتی و مدارس باز هستند پیش بینی می‌شود ترافیک سنگین تری در سطح معابر به وجود آید که بر همین اساس درخواست می‌شود در این روز مردم از سفر‌های درون شهری غیر ضروری با خودرو پرهیز و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و خودرو‌های خود را در مسیر حرکت دسته جات عزاداری و در محل‌هایی که موجب ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود پارک نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تاکید کرد: مردم از پارک خودرو در مسیر خیابان‌های منتهی به میدان امام، میدان امام زاده عبدالله، میدان شریعتی، میدان فردوسی، میدان مفتح و میدان آرامگاه بوعلی خودداری کنند چراکه در صورت پارک، خودرو توسط پلیس با جرثقیل حمل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین از تردد با موتورسیکلت در مسیر دستجات خودداری و در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتور سواران برابر مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ فکری گفت: در تمامی شهرستان‌های استان همدان طبق سال‌های گذشته در مسیر تجمع و حرکت دسته جات عزاداری محدودیت ترافیکی اجرا و از تردد و پارک خودرو‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار