نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری را برون‌رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: اینکه برخی دم از ولایت مداری می‌زنند، اما در عمل طور دیگری رفتار می‌کنند که به ضرر جامعه است.
کد خبر: ۶۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 18 September 2018
حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به مشکلات اقتصادی دوران جنگ تحمیلی و عبور از این مرحله با اقتدار گفت: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر باید با ظلم و رانت مقابله کنند تا مانع از بروز فساد اداری شوند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام آزادیخواه در همایش طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: جامعه به امید نیاز دارد و رهبر معظم انقلاب هم بر امیدآفرینی تأکید دارند و اگر ناامید باشیم، مردم هم همین طور می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی دوران جنگ تحمیلی و عبور از این مرحله با اقتدار افزود: مسئولان باید تلاش کنند و روح امید هم باید در جامعه دمیده شود، زیرا یکجا نشستن و بیان مشکلات، دردی را دوا نمی‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی، فرهنگ‌سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را اولویت کاری دانست و گفت: این فریضه باید در رفتار افراد دیده شود که تأثیر بیشتری از تذکر زبانی دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور ناشی از وجود رانت و خواص بی‌خاصیت است، تصریح کرد: دشمن با اجرای طرح نفوذ قصد فاسد کردن دستگاه‌های اداری را دارد و انجام امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با حمله دشمن است و نفوذ را باید جدی گرفت.

حجت‌الاسلام آزادیخواه با تأکید بر شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند نقش مهمی در انجام این فریضه و جلوگیری از بروز منکر و ستم در جامعه و دستگاه‌های اداری ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار