معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از درزگیری ۷۴ کیلومتر از راه‌های آسفالته استان خبر داد و گفت: این عملیات با هدف تزریق مواد در درز‌های به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام شده است.
کد خبر: ۶۵۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 17 September 2018
حمید پرورشی خرم گفت: ۱۲۳ کیلومتر از راه‌های آسفالته استان همدان طی ۵ ماه نخست امسال روکش شدند.

به گزارش مهر، پرورشی خرم اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی و فرعی و روستایی انجام شده است.

وی افزود: عملیات اجرای روکش آسفالت در مسیر‌های ارتباطی استان به منظور رفع خرابی‌های موجود، نگهداری مطلوب و بهینه و ارتقای کیفی سطح راه‌های استان انجام شده است.

وی، اصلاح قیرزدگی را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره کل عنوان و اضافه کرد: در پنج ماهه نخست امسال عملیات قیرزدگی در راه‌های استان به طول ۲۷ کیلومتر انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه، آسفالت حفاظتی، آسفالت شانه راهها، آسفالت رگلاژی، شانه سازی راه‌های آسفالته، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، رگلاژ راه‌های شنی، موج تراشی و لکه گیری راه‌های آسفالته را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری در پنج ماهه نخست سال جاری برشمرد.

وی گفت: استان همدان دارای ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه است که از این میزان ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۳۱۸ کیلومتر راه اصلی، ۷۵۰ کیلومتر راه فرعی و بقیه راه روستایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار