رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مراسم رهروان زینبی ویژه بانوان خبر داد و افزود: این مراسم ۱۲ محرم شنبه ساعت ۱۷ در محل امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 17 September 2018
حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره عاشورایی در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری مراسم اداره اوقاف شهرستان همدان در ایام محرم اظهار کرد: مراسم احلی من‌العسل ویژه «نوجوانان عاشورایی» روز یکشنبه ششم محرم در محل امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، گفت: مراسم شام غریبان نیز یازدهم محرم بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع)، امامزاده خضر (ع) و امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد، گفت: در شب شهادت امام سجاد (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع)؛ امامزاده خضر (ع) و شاهزاده حسین (ع) مراسم بزرگداشت سالروز شهادت این امام همام برگزار می‌شود.

حسینی از برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره عاشوریی در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) خبر داد و افزود: عکاسان می‌توانند از طریق دوربین و موبایل تصاویر خود را برای ما ارسال کنند.

وی با تاکید به اینکه این مسابقه فقط مخصوص کسانی است که حضور فیزیکی در مراسم عزاداری دهه اول محرم در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) داشته باشند، گفت: علاقمندان می‌توانند پنج قطعه از عکس‌های خود را بر اساس اولویت یک تا پنج ارسال کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریورماه همزمان با آغاز دهه اول محرم تا سوم مهرماه است، خاطرنشان کرد: به سه عکس برتر هدایای نفیسی به همراه تقدیرنامه اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: افراد باید فایل شخصی خود را از طریق آیدی ebnolhadi۳ در سروش و تگرام و ایتا ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار