مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: نمایشگاه، عکس با عنوان «کربلا در آئینه تاریخ» جزء نمایشگاه‌های عکس منحصربفرد بوده و ۷۰ قطعه عکس به نمایش درآمده، مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است و در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین هم به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۶۵۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 16 September 2018
امیر بحیرایی گفت: نمایشگاه عکس با عنوان «کربلا در آئینه تاریخ» با ۷۰ عکس به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری ارشاد برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) پذیرای بازدید عموم است.

به گزارش ایسنا، بحیرایی افزود: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین (ع)، حرم حضرت ابوالفضل (ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) و همین‌طور عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در ایام برپایی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ به محل دائمی نمایشگاه هنر‌های تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار