استاندار همدان گفت: مدیران روحیه واگذاری طرح به بخش خصوصی را ندارند و اگر طرح قابل واگذاری در آمار سازمان برنامه و بودجه همدان گنجانده نشده باشد آن را اطلاع رسانی نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۵۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 16 September 2018
محمد ناصر نیکبخت گفت: در سال جاری ۳۰ درصد از طرح‌های نیمه تمام اداره‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود که تاکنون ۸۰۰ طرح شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا، نیکبخت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: واگذاری طرح‌های عمرانی این استان به بخش خصوصی تاکنون به بیش از ۶۰۰ طرح رسیده است.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های بلاتکلیف و نیمه تمام به جای مانده از دولت گذشته بیش از ۳۰ سال زمان می‌برد خاطرنشان کرد: ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار میلیارد تومان طرح بلاتکلیف از قبل باقی مانده است که اگر بخواهیم با بودجه قطره چکانی دولت برای تکمیل این طرح‌ها اقدام کنیم به طور حتم ۳۰ سال بعد به نتیجه می‌رسیم.
 
نیکبخت ادامه داد: انتظار می‌رود بر اساس اصول و قواعد قانونی پیش بینی شده این طرح‌ها به بخش خصوصی واگذار شود تا با تکمیل آن‌ها سرمایه گذار و مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

وی همچنین با بیان اینکه گردشگری سلامت یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که پیگیری می‌شود افزود: عملیات ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی هرچه سریعتر پیگیری شود چراکه تغییر کاربری اراضی برای ساخت این بیمارستان مشکلی نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار