مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در همدان خبر داد و گفت: این مراسم دیروز در ۱۱ بقعه متبرکه در سطح استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 15 September 2018
محمد کاروند از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در ۱۱ امامزاده همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاروند با بیان اینکه در شهرستان ملایر امامزاده ابراهیم روستای طجر میزبان این مراسم بود، گفت: در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان نیز شاهد برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به برگزاری این مراسم در شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند افزود: در امامزاده مهدی (ع) شهر نهاوند و امامزاده جعفر روستای کوهانی نیز مادران سوگوار عزای حسین با فرزندان خود به یاد ۶ ماهه کربلا جمع شدند و عزاداری کردند.

وی با بیان اینکه در امامزاده علمدار روستای زاغه شهرستان بهار و در امامزاده احمد محله سیدان اسدآباد نیز این مراسم برگزار شد، گفت: در امامزاده باباپیرعلی (ع) فرسفج تویسرکان شاهد برگزاری این مراسم بودیم که در سالن ۲ هزار نفری الغدیر با همکاری هیأت رزمندگان برگزار شد.

کاروند در پایان سخنانش از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در امامزاده راهب شهرستان کبودراهنگ و شاهزاده حسین (ع) همدان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار