مدیر کل پشتیبانی امور دام استان همدان گفت: در حال حاضر وضعیت تولید گوشت و مرغ استان و کشور مطلوب است و اگر به دنبال صادرات آن هستیم باید زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن را تأمین کنیم.
کد خبر: ۶۵۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 16 September 2018
نادر مومنی با بیان اینکه خوراک دام با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تأمین می‌شود و در این حوزه مشکلی وجود ندارد، گفت: فروش مرغ به قیمت بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ تومان اجحاف به مصرف‌کننده و کمتر از آن به ضرر تولیدکننده است.

به گزارش فارس، مومنی با بیان اینکه خوراک دام با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تأمین می‌شود و در این حوزه مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: دلیلی برای افزایش قیمت نهایی مرغ وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن همه جوانب قیمت منطقی مرغ بین ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان است، افزود: قیمت مرغ بر اساس میزان تولید، عرضه و تقاضای محصول تعیین می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با اشاره به اینکه فروش مرغ به قیمت بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ تومان اجحاف به مصرف‌کننده و کمتر از آن به ضرر تولیدکننده است، تصریح کرد: برای تنظیم بازار در شرایط فعلی ۴۲۰ تن مرغ توزیع شد که البته ین روند اکنون متوقف شده است چراکه قیمت در بازار به تعادل رسید.

وی ادامه داد: اگر قیمت مرغ روندی کاهشی پیش بگیرد، شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به خرید و اگر روندی افزایشی پیش بگیرد؛ نسبت به توزیع آن اقدام خواهد کرد تا تعادل در بازار حفظ شود.

وی گفت: در شرایط فعلی صادرات کالا‌ها می‌تواند برای کشور بسیار مهم باشد که با فراهم کردن بستر لازم می‌توان به آن دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار