نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعریض جاده سیاه کمر- عبدالرحیم-میلاجرد تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۶۵۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 15 September 2018
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعریض جاده سیاه کمر- عبدالرحیم-میلاجرد خبر داد.

به گزارش مهر، امیر خجسته در نشست تخصصی بررسی طرح‌های راه سازی و طرح تعریض جاده عبدالرحیم عنوان کرد: تصمیمات خوبی برای این محور ۱۲ کیلومتری تا پل قره چای- راهجرد در نظر گرفته شد و عملیات تعریض بزودی اجرایی می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعریض این مسیر یکی از آرزو‌های دیرینه مردم منطقه قهاوند و روستای این مسیر بوده عنوان کرد: تردد بسیاری از روستاییان منطقه از این مسیر است که با تعریض آن خطرات جاده‌ای و دسترسی آنان به شهرستان همدان و اراک تسهیل و اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با تعریض و بهبود راه ارتباطی این مسیر قسمتی از مشکلات و محرومیت‌های منطقه کاهش خواهد یافت، افزود: روند تردد این مسیر با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد شد و بی شک در رونق اقتصادی و خروج منطقه از بن بست نقش بسزایی خواهد گذاشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطالعات بهسازی و تعریض مسیر سیاه کمر-عبدالرحیم-خنداب اراک پایان یافته است، بیان داشت: تردد بسیاری از وسایط نقلیه سنگین که از دیرباز برای عبور آن‌ها پیش بینی‌های لازمی نشده بود به این مسیر آسیب وارد کرده و همچنین حل خطرات جاده‌ای این مسیر تبدیل به یک مطالبه مردمی شده بود که تبدیل و عملیاتی شدن آن به یک جاده اصلی و بین المللی به زودی آغاز خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار