رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم و شکل گیری مدافعین حرم امروز باعث اقتدار ایران در منطقه شده اند، گفت: این قدرت شهدای ماست چراکه جنس شهدای ما از نور است.
کد خبر: ۶۵۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 15 September 2018
پرویز فتاح  بابیان اینکه مسئولیت‌ها باید دست اهلش باشد، گفت: باید از صبر مردم در این چند ماه آب شویم.

به گزارش مهر، فتاح در مراسم یادواره ۵۱ شهید بخش و شهر گیان، گفت: صبوری و افتادگی مردم و پذیرفتن شرایط جامعه از مدیریت ما نیست بلکه به خاطر مدیریت شهدای گرانقدر است.

فتاح با بیان اینکه بهای حفاظت از این نظام سنگین است، گفت: ترامپ و معاندین احمق هیچگاه مکتب شهدا و انقلاب را نمی‌فهمند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بابیان اینکه امیدواریم گرانی و تورم باعث نشود مسیر و پیاده روی اربعین کمرنگ شود و حضور مردم کاهش پیدا کند، افزود: امروز باید شیعیان در حریم اهل بیت (ع) حضور پیدا کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه گاهی می‌گوییم هیچ چیز جای خودش نیست، گفت: همه چیز در این مملکت سرجای خودش است، اما آنچه جای خودش نیست ما هستیم.

فتاح با بیان اینکه ظلم آنجاست که امثال من به درستی سرجای خود نیستیم، تاکید کرد: مسئولیت‌ها باید دست اهلش باشد و اگر نباشد ظلم است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بابیان اینکه باید از تحمل و صبر مردم در این چند ماه آب شویم و به زمین برویم، به بیان این سئوال که پیام مقاومت مردم چیست؟ پرداخت و گفت: پیام این است که ترامپ، منافقین و سلطنت طلب‌ها غلط کرده اید.

وی افزود: منافقان قصد داشتند مردم را علیه نظام بیرون بیاورند، اما مردم ما ناسپاس نیستند و حتی مددجویی به ما گفت: پای علم نظام و انقلاب می‌ایسیتم.

فتاح بابیان اینکه باید امروز وحدت ملی در کشور تقویت شود، گفت: آنچه دل ما را می‌سوزاند مسائل اقتصادی است و قوه قضاییه باید هرچه زود‌تر با این افراد متخلف برخورد کند.

وی باتاکید براینکه متخلفانی که جاسوسی کرده و دزدی کرده اند باید محاکمه صحرایی شوند، گفت: امام راحل دستور داد در زمان جنگ محاکمه صحرایی صورت بگیرد و امروز حضرت آقا این نظر را دارند چراکه نهضت ما حسینی است و این نگاه باید در همه سطوح باشد.

وی با بیان اینکه ترامپ شکست سختی خورد، گفت: به یمن داشتن شهدا و رهبری از تبار امام حسین و علی (ع) آرزوی‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم.

وی عنوان کرد: آقای ما نگران نیست چراکه دشمن شکست خورده و مردم باید بدانند نصر خدا نزدیک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار