رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به فعالیت 254 هیات مذهبی شناسنامه‌دار در ملایر گفت: برنامه‌های عزاداری در این هیات‌ها از شب اول ماه محرم شروع شده است.
کد خبر: ۶۵۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 16 September 2018
حجت‌الاسلام مهدی بیات با اشاره به تجمع عاشوراییان در عصر روز تاسوعای حسينی، از برگزاری نماز ظهر عاشورا در نقاط مختلف شهرستان همزمان در روز عاشورا خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام بیات با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعددی همزمان با ایام محرم در شهرستان ملایر اظهار کرد: برنامه‌های عزاداری با همکاری هیئات مذهبی، نهادها و مردم در حال برگزاری اس.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری تجمع عاشوراییان ملایر همزمان با عصر تاسوعا در میدان امام حسین(ع) ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مراسم با حضور هیئات‌ مذهبی، دسته‌جات عزاداری و مردم  برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) اجرای امر به معرف و نهی از منکر و اقامه نماز بود گفت: نماز ظهر عاشورا امسال در نقاط مختلف شهرستان با حضور هیات‌های مذهبی و دستجات عزاداری در نقاط شهری و روستایی اقامه می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه در خصوص برپایی نماز ظهر عاشورا به هیات‌های مذهبی تاکید بسیاری شده است؛ خاطرنشان کرد: نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در دو نقطه میدان امام(ره) توسط حجت‌الاسلام برقراری و امام جمعه ملایر و حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان امام جمعه پیشین ملایر در بوستان چمران اقامه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار