مدیر سینمایی حوزه هنری همدان با اشاره به موقعیت جغرافیایی خوب سینما قدس و استقبال مردم گفت: این سینما در صورت تخصیص اعتبار دولتی و یا مشارکت بخش خصوصی می‌تواند به پردیس تبدیل شود. 
کد خبر: ۶۵۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 16 September 2018
سعید شرفی با بیان اینکه پایتخت گردشگری آسیا شایسته داشتن پردیس سینمایی است، گفت: در صورت تامین اعتبار و یا مشارکت بخش خصوصی همدان صاحب پردیس سینمایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، شرفی روز اظهار داشت: با توجه به شاخص‌هایی مانند جمعیت و استقبال مخاطبان، همدان به طور ۱۰۰ درصد ظرفیت ایجاد پردیس سینمایی را دارد. 

شرفی گفت: پردیس سینمایی مجموعه‌هایی فرهنگی، تفریحی و تجاری است که تمام نیاز‌های تفریحی و فرهنگی خانواده‌ها را تامین می‌کند. 

مدیر سینمایی حوزه هنری همدان با اشاره به افزایش ۲.۵ برابری مخاطبان سینمای همدان نسبت به سال قبل افزود: از ابتدای سال تا کنون ۲۲۳ هزار نفر از سینما‌های همدان استفاده کردند. 

وی با بیان اینکه سینما‌های همدان در این مدت ۱۲ میلیارد ریال درآمد داشته اند، اضافه کرد: افزایش مخاطبان سینما موجب امیدواری ما به رونق سینماداری شده است. 

شرفی بازسازی سینما‌های همدان، به روز رسانی خدمات، بهبود شیوه سرویس دهی به تماشاگران و همچنین راه اندازی سامانه دریافت بلیت اینترنتی را در رشد استقبال مردم از سینما‌های این شهر تاثیر گذار ارزیابی کرد.

مدیر سینمایی حوزه هنری همدان خاطرنشان کرد: اکنون سینما‌ها به صورت خودگردان اداره می‌شوند و درآمد گیشه به سختی کفاف هزینه جاری سینما را می‌دهد، اما با اینحال سینما‌های همدان زیان ده نیستند. 

وی یادآور شد: در سینما‌های استان تمام فیلم‌های پرفروش و پر مخاطبت و به روز اکران می‌شود و این مولفه یکی از عوامل رونق سینما‌های همدان بشمار می‌رود.

شرفی علاوه بر سینما عوامل دیگری مانند، بازیگر، فیلمنامه، فیلمساز و زمان مناست اکران را در بازگشت سینما‌ها به رونق موثر دانست و گفت: همه این مولفه‌ها باید همچون چرخ دنده به طور منظم حرکت کنند تا چرخ سینماداری همدان به خوبی بچرخد.

همدان با سه سینما و یک هزار و ۱۰۰ صندلی پذیرای علاقمندان این حوزه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار