رئیس دانشگاه پیام نور مرکزهمدان گفت: برای استقبال از دانشجویان ستاد استقبال تشکیل و ۲ شماره تماس برای برقراری ارتباط دانشجویان با دانشگاه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۵۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 15 September 2018
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: مهارت افزایی و افزایش رشته‌های کاربردی منطبق با نیاز بازار کار اولویت این دانشگاه است.

به گزارش ایرنا، صفی الله صفایی با بیان اینکه گرایش پیام نور بیشتر به سمت رشته‌هایی است که بازار کار بهتری دارند اضافه کرد: تقویت رشته‌های کارآفرینی و کسب و کار و افزایش رشته‌های کاربردی، مهمترین رویکرد دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان ادامه داد: با در پیش گرفتن این شیوه، دانشجویان دیگر دغدغه اشتغال نداشته و به راحتی می‌توانند در بازار کار جذب شوند.

صفایی با بیان اینکه به مرور رشته‌های انسانی کاهش می‌یابند گفت: راهبرد دانشگاه پیام نور همدان کاهش رشته‌های انسانی و تجربی و افزایش رشته‌های ریاضی است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ۹۰ رشته محل حذف شده داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته دوباره این رشته‌های درسی دایر شدند.

وی اضافه کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز ۶ رشته جدید مدیریت در گرایش‌های کسب و کار، کارآفرینی و بازاریابی از سال تحصیلی جدید دایر می‌شود.

صفایی اضافه کرد: دانشجویان می‌توانند سوال و ابهام‌های خود به ویژه در زمینه نحوه نام نویسی از طریق سایت را از طریق مراجعه حضوری یا برقراری تماس با کارشناسان این دانشگاه رفع کنند.

وی افزود: پس از تکمیل اسامی دانشجویان قبولی، کلاس‌ها به صورت حضوری و الکترونیکی برای دانشجویان تشکیل می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: ساختار دانشگاه پیام نور به گونه‌ای است که همه دانشجویان در محدوده ۱۲۰ کیلومتری جذب می‌شوند بنابراین فاقد خوابگاه و غذا برای دانشجویان است.

صفایی ادامه داد: ۱۴ واحد و مرکز پیام نور در مراکز شهرستان‌ها و شهر‌های کوچکی نظیر قهاوند، لالجین، قروه درجزین، دمق و صالح آباد دایر است و دانشجویان این مرکز به راحتی می‌توانند از منزل به دانشگاه تردد کنند.

وی اظهار داشت: شمار دانشجویان پیام نور به شدت کاهش یافته، اما در سه سال گذشته به حالت متعادل رسیده و به میزان تعداد دانشجویان دانش آموخته، دانشجو جذب دانشگاه می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: ۴۶۰ رشته محل در مقطع کارشناسی و ۴۲ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه دایر است.

صفایی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش کشور ۴۶۲ دانشجو برای تحصیل در دانشگاه پیام نور همدان امسال پذیرش شدند.

۱۳ هزار دانشجو در مراکز پیام نور همدان مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار