معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه ۱۰۶ نقطه در استان همدان به عنوان محل‌هایی که تصادف در آن‌ها اتفاق می‌افتد شناسایی شده است، گفت: کارگروهی در وزارت راه و شهرسازی تشکیل و نقاط پرتصادف شناخته شدند که بر این اساس ۷۰ نقطه در همدان پر تصادف است.
کد خبر: ۶۵۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 15 September 2018
حمید پرورشی خرم از آشکارسازی و شناسایی ۷۰ نقطه پرتصادف در این استان خبر داد.

به گزارش مهر، پرورشی خرم افزود: تاکنون ۱۷ مورد از این نقاط شناسایی شده رفع و ۵ مورد نیز در دست اقدام است.

پرورشی خرم ادامه داد: همچنین علاوه بر نقاط یاد شده از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، اصلاح طرح هندسی برای ۹ نقطه نیز درحال انجام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه در سایر نقاطی که احتمال تصادف در آن‌ها متصور بوده اقداماتی انجام شده است، عنوان کرد: ۶۶۱ عدد ایمن سازی کم هزینه سرگاردریل ها، ۴۰ مورد اصلاح پیچ خطرناک، ۴۸ مورد اصلاح تقاطع، ۹۸ مورد اصلاح و احداث دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و ۱۰۰ دستگاه احداث، تعمیر و نگهداری و تعریض پل‌ها در زمینه ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان همدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۷۸ هزارو ۴۲۶ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در ۲۳۳ کیلومتر و ۱۴۰ هزارو ۸۴۹ مترمکعب ترانشه برداری در ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار