رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۴ عملیات اطفای حریق و ۱۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
کد خبر: ۶۵۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 15 September 2018
محمدرضا بیاناتی از وقوع ۱۱ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، بیاناتی افزود: روز بیست و یکم شهریورماه شهروندان همدانی ۵۸۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۲۶ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه ۵۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۱۱۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه ۳۹۶ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۴ مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در جاده ملایر، حریق خودرو در شهرک مدنی، تصادف و نشت سوخت در جاده فقیره و ۱۱ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در اعتمادیه، متخصصین، بلوار ارم، شهرک الوند، شهرک مدنی، بلوار بعثت، عمار ۲ مورد، دانشگاه بوعلی، جاده تهران و تپه هگمتانه بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۱۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جانبازان، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت و بلوار شهید احمدی روشن، ۵ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در پردیس ۲ مورد، میدان جهاد، خیابان شریعتی و شهرک مدرس، نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان فردوسی، عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در شهید زمانی و ۲ مورد مهار حیوانات در خیابان شریعتی و ۱۸ متری قهرمان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۱۰ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار