رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به برگزاری مراسم دهه اول محرم در آستان مقدس زبیده خاتون، از سخنرانی حجت‌الاسلام امیر طاهری و مداحی احسان هاشمی در این مراسم خبر داد و گفت: برنامه از ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۱۱ شب برگزار می‌شود که از ۱۹ شهریورماه با همکاری هیأت‌الزهرای همدان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 15 September 2018
حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان به مدت ۱۲ شب در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسینی از برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم از شب اول محرم به مدت ۱۲ شب در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مراسم که با همکاری هیأت بیت‌الحسن المجتبی (ع) و هیأت امنای امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود، هر شب از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۳ ادامه دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام باقری در این مراسم و مداحی آقایان ابوذری و ساجدی گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم طی سه نوبت و در ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ ویژه بانوان، ۱۷:۳۰ تا ۱۹ و ۲۱ الی ۲۳ ویژه عموم برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار