مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان در رابطه با اعتبار تخصیص یافته به نوسازی مدارس استان گفت: اعتبار اختصاص یافته به نوسازی مدارس حدود ۱۸ میلیارد تومان بوده که از اعتبارات بازسازی ملی، ارتباط ملی خیرین و از طریق بنیاد برکت تأمین شده است.
کد خبر: ۶۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 15 September 2018
فرزاد تیموری از افتتاح ۱۳ فضای آموزشی جدید همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید در سطح استان خبر داد و از دانش‌آموزان خواست در حفظ و نگهداری مدارس کوشا باشند.

به گزارش ایسنا، تیموری افزود: در مهرماه امسال مدارس شاهد اخوان، زمان‌آباد جوکار، علی‌گلی ملایر، دخترانه خیرین ولیعصر ملایر، نصرتی نهاوند، حمیدی نهاوند، امورآباد فامنین، خان‌باغی خیابان صدف، موسی‌خانی، پورمختار لالجین، اسلام آباد، معتمدآباد خزل و هنرستان محسنی علی‌آباد افتتاح می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد:علاوه بر این پروژه‌ها، در هفته دولت ۴ پروژه سالن ورزشی بزرگ و زیبای روستای عبدالرحیم، مدرسه خیریه اخوان، مدرسه رامیشان کبودراهنگ و روستای قادرآباد با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
تیموری اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد افتتاح پروژه‌هایی هستیم که کلید آغاز عملیات اجرایی آن‌ها در سال‌های قبل بوده و امسال سالی پر از افتتاح پروژه‌های بزرگ و مهم است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: حدود ۵ درصد از عوارض شهری که توسط شهرداری از مردم دریافت می‌شود، به آموزش و پرورش اختصاص دارد که آموزش و پرورش نیز آن را به نوسازی مدارس اختصاص می‌دهد.

وی از کادر آموزشی مدارس و دانش‌آموزان درخواست کرد: در حفظ و نگهداری و بهره‌مندی هر چه بهتر از امکانات مدارس کوشا باشند، به ویژه در نگهداری وسایل گرمایشی نهایت ظرافت را به‌کا رگیرند تا بتوانند فصل سرما را مانند سال‌های قبل بدون مشکل طی کنند و در صورت بروز مشکل به آموزش و پرورش برای رفع آن اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار