شهردار همدان گفت: حدود ۲۵۰۰ خودرو در همدان جزء سرویس مدارس هستند که متأسفانه سال گذشته تنها ۹۰۰ خودرو در تاکسیرانی به ثبت رسیده و برچسب سرویس مدارس دریافت کرده بودند.
کد خبر: ۶۵۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 12 September 2018
عباس صوفی گفت: رانندگان سرویس مدارس براساس سلامت روانی و اخلاقی مورد گزینش قرار می‌گیرند و مدیران باید براساس همین گزینش به رانندگان اجازه همکاری دهند.

به‌گزارش‌ایسنا، صوفی در مراسم طرح استقبال از مهر در همدان، درتشریح ساماندهی سازمان تاکسیرانی برای سرویس مدارس با اشاره به خریداری ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید و استفاده رایگان دانش‌آموزان از آن‌ها در اول مهرماه خاطرنشان کرد: مدیران باید رانندگانی که با موفقیت از گزینش شهرداری عبور کرده‌اند، برای سرویس مدارس انتخاب کنند.

صوفی در تشریح گزینش موجود برای رانندگان سرویس مدارس عنوان کرد: رانندگان براساس سلامت روانی و اخلاقی مورد گزینش قرار می‌گیرند و مدیران باید براساس همین گزینش به رانندگان اجازه همکاری دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری جزئی از بدنه آموزش‌وپرورش است به طوریکه چند سالیست برای انجام پروژه مهر به این مجموعه کمک می‌کند، اظهار کرد: سازمان زیباسازی برای رنگ‌آمیزی مدارس، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر برای اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی برای ساماندهی سرویس مدارس ورود کرده‌اند.

صوفی با اشاره به آموزش فرهنگی مدیریت شهری در سال‌تحصیلی جاری مطرح کرد: امسال به‌شکل جدی‌تری برای آموزش مدیریت شهری همانند ترافیک، آتش‌نشانی و پسماند برنامه‌ریزی شده است.

شهردار همدان در پایان با بیان اینکه هر اندازه شهرداری برای آموزش‌وپرورش هزینه کند، ناچیز است، یادآور شد: هر چه شهرداری در این راه هزینه کند، در آینده شاهد خروجی فرهنگی و آینده روشن شهر خواهیم بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان و دبیر استقبال از مهر نیز با اشاره به عملکرد پروژه مهر در کشور بیان‌کرد: نزدیک به ۱۵ سال از اجرای طرح پروژه مهر در ادارات آموزش‌وپرورش سراسر کشور می‌گذرد.

نانکلی در تشریح پروژه مهر افزود: پروژه مهر عملا در تابستان و بعد از تعطیلی مدارس آغاز می‌شود تا در آغاز سال‌تحصیلی مشکلات باعث غافلگیری نشوند.

وی ادامه داد: شعار کلی پروژه مهر «آماده باشیم تا غافلگیر نشویم» است به عبارتی دیگر این پروژه آمادگی برای دوری از غافلگیری مشکلات است.

نانکلی با بیان بیان اینکه شعار امسال این پروژه ساماندهی مطلوب با محور معلم، مدرسه و دانش‌آموز است، اظهار کرد‌: ۵ کارگروه تعمیر و تجهیز، ساماندهی نیروی انسانی، ارزیابی و نظارت، توجیه و انتصابات در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های پروژه مهر گفت: مشخص کردن معلمان کلاس‌ها، مشخص کردن کلاس دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی فعالیت دانش‌آموزان در کلاس‌ها، سرویس مدارس و تجهیز مدارس در تابستان از جمله اقدامات صورت‌گرفته در پروژه مهر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار