یک مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هدف دشمن از این نفوذ جلوگیری از پیشرفت محور شیعیان در سراسر جهان است که وظیفه مبلغان خنثی کردن این حربه‌ها است، گفت: امروز فضای مجازی مهمترین عامل فرهنگسازی و نشر است که مبلغان باید در فضای مجازی فعالیتی تحسین‌برانگیز داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 12 September 2018
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله علی‌بخشی گفت: امروز فضای مجازی مهمترین عامل فرهنگسازی و نشر است که مبلغان باید در فضای مجازی فعالیتی تحسین‌برانگیز داشته باشند.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین بخشی در نشست تخصصی مبلغان، هیئت امنا و خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان، با بیان اینکه دین اسلام بزرگترین دین بعد از مسیحیت در جهان است و هم اکنون حدود ۴۸ کشور به عنوان کشوراسلامی شناخته شده است، اظهار کرد: مسلمانان جهان امروزی حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر هستند و اسلام دومین دین بعد از مسیحیت است، اما در سال ۲۰۸۰ دین اسلام با دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر اول خواهد شد و موج اسلام‌گرایی و مقابله با قدرت‌های جهانی افزایش می‌باید.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام نمی‌خواهند ترکیب دیگر دین‌ها بهم بخورد و دین اسلام پیشرفت کند به همین علت بر روی این موضوع تلاش بسیاری کرده‌اند تا به هدف خود برسند.

علی‌بخشی با توجه به بررسی آمار مسلمانان و پیشرفت گرایش آنان به دین اسلام افزود: در سال ۱۳۵۸ تعداد شیعیان حدود ۷۰ میلیون نفر بود و در سال ۱۳۹۷ این آمار به ۴۰۰ میلیون نفر شیعه رسیده و این به معنای موفقیت مسلمانان است.

وی ابرازخرسندی کرد: شیعیان امتیازی دارند که هیچ دینی ندارد و آن هم عزاداری عاشورایی مسلمانان در سراسر جهان است که عاملی برای پیوند مسلمانان جهان به شمار می‌آید.

این مدرس در رابطه با اهمیت روز اربعین ادامه داد: اربعین مرکز قدرت‌نمایی شیعه بوده و امروز نام کربلا و حسین رمز شیعه‌گرایی و پیشرفت آن است، امروز میوه مکتب اهل‌بیت (ع) با این نماد‌ها قدرت‌نمایی می‌کند.

وی تصریح کرد: آنچه توانست امنیت را برای جمهوری اسلامی فراهم کند جانفشانی افرادی بود که با محبت به اهل‌بیت (ع) و امام حسین (ع) نگذاشتند دشمن وارد خاک ایران شود و آن‌ها را در بیرون از مرز‌های خاک سرکوب کردند.

علی‌بخشی در ادامه با اشاره به جبهه‌های مختلف دشمن، آن‌ها را نام برد و گفت: دشمن از سه جبهه وارد بنیاد درونی اسلام شده از جمله جبهه نظامی، امنیتی و جنگ نرم؛ او با ورود به حوزه اعتقادی تا حدودی موفق بوده به طوریکه با ورود به حوزه اعتقادی و رونمایی از تصویر انحرافی و خلاف اسلام علیه شیعه توانسته بر اعتقادات ما نفوذ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار