معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: امنیت و سلامتی دو نعمتی است که در ایران عزیز اسلامی وجود دارد و باید قدر دانسته شود.
کد خبر: ۶۵۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 12 September 2018
باب الله فتحی با اشاره به برگزاری برنامه‌های پیشگیرانه گفت: در بحث برخورد با مجرمان آخرین مرحله قوه قهریه است و باید با آموزش و آگاه‌سازی به‌ویژه در نسل جوان از بروز جرم جلوگیری کرد.

به گزارش بسیج، فتحی در جلسه هماهنگی برگزاری هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه سلامت و امنیت در جامعه خدمات شایانی در سالیان گذشته ارائه کرده است و مردم نیز از این خدمات اظهار رضایت دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بیان داشت: احساس امنیت شاید از خود امنیت هم مهم‌تر باشد و نیروی زحمت‌کش انتظامی به‌خوبی توانسته این احساس امنیت را در جامعه به وجود بیاورد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی دیگر حافظ مرز‌های ایران عزیز اسلامی هستند و در این راستا نیز شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده‌اند.

فتحی با اشاره به برگزاری برنامه‌های پیشگیرانه تصریح کرد: در بحث برخورد با مجرمان شاید بتوان گفت: آخرین مرحله قوه قهریه است و باید با آموزش و آگاه‌سازی به‌ویژه در نسل جوان از بروز جرم جلوگیری کرد.

وی با تقدیر از صبر و بردباری خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در طول سال پرسنل سخت‌کوش انتظامی در تمامی مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف حضور دارند و شاید کمتر فرصت پیش می‌آید که در کنار خانواده باشند و این حضور امنیت و آرامش را به دنبال دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بابیان این‌که همه ما وظیفه‌داریم از عزیزان نیروی انتظامی تقدیر به عمل‌آوریم، عنوان کرد: در هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر شایسته به عمل آید.

وی تأکید کرد: در هفته نیروی انتظامی باید با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته برنامه‌ای بهتر و کاربردی‌تر در سطح شهرستان برگزار نماییم.

فتحی عنوان کرد: همه مدیران وظیفه‌دارند خدمات و کار‌هایی را که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم انجام می‌شود به‌درستی انعکاس دهند تا مردم نیز در جریان خدمات انجام‌گرفته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار